Gdzie biegać we Wrocławiu ?

Gdzie biegać we Wrocławiu, w Polsce.

Nieoznakowane, ale też bardzo ciekawe ścieżki można znaleźć w innych miejscach Wrocławskiego Parku. Stosunkowo długą pętlę można urządzić w Parku Szczytnickim na Śródmieściu Lasku Osobowickiego, pętla 5 km wykorzystywana jest do wyścigu z Biegiem Natury South Park, którego największą zaletą jest to, że oświetlenie pozwala bezpiecznie mieć pociągi w nocy, a także zimą (tutaj odbywa się wrocławska edycja. Udział nocnych biegaczy).

We Wrocławiu znajdziesz długie asfaltowe drogi, które rzadko przecinają drogi lub inne przeszkody. Tam będziemy mogli zrobić szybkie kilometry lub trening w stylu maratonu. Jedna z tras biegnie ulicą Graniczną od Ronda Pileckiego do lotniska we Wrocławiu. Punkt wyjścia wyznaczy Factory Mall i będziemy podążać ścieżką dalej. Na tej trasie mieliśmy podjazd i trzy ronda, ale poza tym mogliśmy liczyć na bardzo dobre warunki do spokojnego i bardzo szybkiego biegu. Biegnij na lotnisko i biegnij około 10 kilometrów. droga do ul. Graniczna jest jasno oświetlona, ​​więc biegaczy spotykamy tam również po zmroku i zimą.

Wybrzeże Wyspiańskiego rozciąga się również wzdłuż rzeki Odry, niedaleko Politechniki Wrocławskiej, gdzie często spotykamy studentów, których kierunki są bardzo odseparowane od studiów, a także od zaplecza siedzib wrocławskiego ZOO. Most Zwierzyniecki. Bardziej zaawansowani biegacze mogą rozciągnąć go w pętlę, która okrąża całą „dużą wyspę”. Następnie z mostu Zwierzynieckiego dojedziemy do wspomnianego Jazu Opatowickiego, następnie mostu Bartoszowickiego, podążając ścieżką do mostu Jagiellońskiego, następnie skręcimy na Morskie Oko i Park Szczytnicki i znów dojedziemy do zoo. W zależności od tego, jak poprowadzimy tę trasę, możemy spodziewać się przebiec co najmniej 12 km w bardzo przyjemnych warunkach.

Gdzie biegać w okolicach Wrocławia.

Podobna sytuacja, choć w krótszej wersji, znajduje się na ścieżce ul w okolicach Bielan Wrocławskich. Eugeniusza Kwiatkowskiego. Na tym płaskim szlaku tylko dwa razy musieliśmy wypatrywać nadjeżdżających pojazdów i mogliśmy biec prosto. Światła pozwolą nam trenować przez cały rok, a towarzystwo wielu rowerzystów i pasjonatów jazdy na rolkach umili czas spędzony tam. Trasę można przedłużyć ul. Czekolada, Karmelkowa, Wiejska i Mokronoska tworzą zgrabną pętlę o długości około 8 km.

Wbiegliśmy do lasu od ulicy Junackiej, dobiegliśmy 2km do skrzyżowania z inną trasą, po czym szliśmy prosto, długim łukiem około 4km, po drodze mijaliśmy domy na skraju lasu, 1km po drodze wpadliśmy na las znowu dojechaliśmy na to samo skrzyżowanie, ale nie skręcaliśmy, zawsze była droga główna, bez kombinacji, bez zakrętów, ostatni odcinek to 3km, wybiegliśmy z lasu, zjazd trochę inny, i Junackiej Jeśli chodzi o Wrocław, nie można zapomnieć o trasie Parku Narciarskiego Grabiszy. Wejście od ul. Oporowskiej, duży parking, do parku można również wjechać tramwajem 5.11, park posiada pętlę 5,3 km, trasa jest oznakowana co kilometr, zmieniający się krajobraz zapewnia doskonałą jakość jazdy, dodatkowo trasa 75 % os Wiatr – Brak, nawierzchnia jest całkowicie żwirowa. W połowie pętli, na końcu parku znajduje się duża górka zwana „Małym Kwadratem”, dzięki czemu można tam poćwiczyć wspinaczkę dla dodatkowego treningu.

Co do parku i perforacji na Nowowiejskiej to już dziś próbowałem 😀 😀 Komentarze cytuję napisz list do autora Arobcio1961… Robert w końcu zalogował się Popowicki, najdłuższa pętla wokół polany w tym mini parku, zgłoszona dla mnie to 1174m trasa może się przydać do sprawdzenia przed wyścigiem, nieco mniejsza pętla to 1103m i kolejne 1005m, jeśli ktoś coś takiego ćwiczy, to idealny km, niestety ostatnia to tak ostre zakręty pod rząd Bieganie trochę do bani, szybkie biegi są czasem przerywane przez sforę psów właściciela, ale to nie jest takie częste, poza kilkoma nowymi psami, nie zwracają uwagi na biegaczy, tylko ja łapię za nogi dresu przez prawie 5 lat, więc mnie to trochę winią, więc polecam ten park osobom, które nie zwracają uwagi na walory widokowe (nie biegam w okularach, więc widzę bardzo mało) a ludzi, którzy się tam gromadzą, nie ma na wynik pozdrawiam Robert 572012-02- 25, 13:54 – robcio1961wr napisał: Cześć, biegam głównie w Parku Popowice, najdłuższa pętla wokół tej polany miniparku to 1174m, według mnie trasa może być -testy wyścigowe, mniejsza pętla to 1103m i kolejna 1005m, co oznacza, że ​​jak ktoś tak ćwiczy, to kilometry idealne, niestety ten ostatni to ostry zakręt, więc trochę kiepsko jest biec, biegać szybko i czasem przeszkadza sfora właściciela psów, ale to nie jest powszechne, psy, poza kilkoma nowymi, nieuważnymi biegaczami, w ciągu ostatnich 5 lat miałem tylko jedną osobę z nogawkami od dresu, to trochę moja wina, więc polecam ten park każdemu, kto nie t zwracać uwagę na zwiedzanie (Biegnę bez Kularowa, więc widzę bardzo mało) i skupiać się na wynikach, pozdrawia Robert Rare. Tak jest np. na brzegach Odry. Denerwują mnie głupie psy na Opatowickiej jadące w kierunku Trestna, na szczęście te dwa wielkie wilczarze zawsze tu na mnie szczekają, chociaż biegam tu od lat, powinny być do tego przyzwyczajone Taki widok! List do autora. Moje podejście – musisz przyzwyczaić psy do swoich ludzi! Na przykład za każdym razem, kiedy biegnę, mówię „Hej! centrum i Czy grupa Stone CH Korona (w przenośni) jest spotkaniem? Kolarstwo, czy możesz być maratończykiem? 🙂